FA QUE VIATGEM...

12 de des. 2010

Navengant per la badia de Halong

A l'últim post us vam dir que de camí a Hanoi faríem una parada a Ninh Binh i, de fet, la vam fer però amb una nit en vam tenir prou i vam anar directes cap a Hanoi.

Hi vam passar un dia organitzant una mica la ruta del nord així que l'endemà d'arribar-hi vam anar cap a la badia de Halong on hi hem passat 3 dies.

La badia de Halong, considerada per alguns la setena meravella del món, està formada per més de 2.000 illes escampades pel golf de Tonkin configurant un paisatge únic amb un aire místic.

En aquestes petites illes hi ha un munt de grutes i coves formades per l'erosió del vent i les onades, així doncs, la millor manera de visitar-les és dalt d'un vaixell.

El primer dia, després de les 4 hores d'autobús de Hanoi al port de Halong, ens el passem navegant per la famosa badia i fem una parada a una de les coves, l'espectacular Hang Sung Sot, que ens ofereix, a més a més, unes vistes fantàstiques de la badia des de dalt del turó on es troba l'entrada.

La primera nit la passem al vaixell i el segon dia enfilem ruta cap a l'illa de Cat Ba on hi ha un parc nacional amb el mateix nom. Aquí hi fem un trekking d'un parell d'hores i després de l'esforç de la pujada ens recompensen unes vistes precioses de l'illa.

El tercer dia toca tornar al vaixell i desfer el camí per tornar a port i d'allà cap a Hanoi.

L'espectacularitat dels paisatges de què hem gaudit aquests 3 dies és difícil de descruire, a més a més ens ha fet sol durant el dia i fresca a la nit sense haver vist gairebé boira, la protagonista en aquesta època de l'any.

I de la tranquil·litat absoluta de la badia de Halong tornem a la caòtica Hanoi on passarem algun dia abans d'anar cap a les muntanyes del nord, Sapa.

Anònim ha dit...

Haha Halong Bay looks so similar to our pictures... :) I love the one from the sunset, so pretty!