FA QUE VIATGEM...

23 de set. 2010

Resum d'Indonèsia

Hem estat un total de 24 dies a Indonèsia i hem visitat Jakarta, Yogyakarta i Gunung Bromo a l'illa de Java; Denpasar, Ubud, Padangbai i Kuta a l'illa de Bali i 5 dies de relax a Gili Trawangan

Ens ha agradat:
- Els indonesis. Sempre tenen un somriure per oferir, sont gent molt acollidora i xerran pels descosits, els encanta saber d'on vens, què fas i cap a on vas.
- Els contrastos dels paisatges. Hem vist volcans, terrasses d'arròs, platges amb unes aigües transparents increïbles i un munt de temples de diferents religions (mesquites, temples budistes i temples hinduistes) ja que tot i que el país és musulmà hi conviuen altres religions (Bali és hinduista).
- El menjar. Potser era un punt que ens "preocupava" ja que no haviem estat mai a Àsia però hem de dir que tenen molta varietat, cuinen amb moltes espècies i pots menjar de tot.
- Fer amics nous. Ens ha encantat compartir la nostra estada al país amb la Laura i el Nick!!!

No ens ha agradat:
- Les olors d'algunes zones o carrers del pobles que es barrejàven amb l'incens, el menjar, les escombraries amuntegades i la forta calor...acabes una mica marejat.
- La brutícia. Els indonesis no es caracteritzen per tenir una gran educació medioambiental i qualsevol deixalla acaba per terra.
- Jakarta. La capital indonèsia no té cap mena d'encant!

Ens hem gastat una mitjana de 40€/dia entre tots dos en menjar i dormir.

Ja podeu veure les fotos de la nostra estada a Indonèsia a l'apartat corresponent. Esperem que us agradin!!

Hem dormit als següents hostals:
Jakarta
Puri Jaya Hotel

Habitació doble amb bany privat, aire condicionat i esmorzar inclòs per 200.000Rp la nit.
Eviteu-lo!!!va ser la gran cagada del viatge ja que n'hi ha de molt més barats i ben situats...el personal però molt amable però ni papa d'anglès!!!

Yogyakarta
Losmen Setia Kawan

Habitació doble amb bany privat, aire condicionat i esmorzar inclòs per 140.000Rp la nit.
Hostal ben situat, net, personal maquíssim i un esmorzar de p...mare!!!!MOLT RECOMANABLE!!!Vam tenir la xiripa de trobar habitació lliure sense problema però les 4 nits que hi vam passar hi havia desfilada continua de gent preguntant i sempre estava ple...potser val la pena reservar!!!

Denpasar
Nakula Familiar Inn

Habitació doble amb bany privat i ventilador de sostre per 130.000Rp la nit.
Potser una de les millors habitacions on hem estat...llàstima que Denpasar sigui un lloc de pas ja que no té gaire interès.

Ubud
Ayu Bungalows

Habitació doble amb bany privat, ventilador de sostre i esmorzar inclòs per 100.000Rp la nit.
Un lloc un pèl guarrillo però una autèntica ganga a Ubud. La mestressa és bastant mafiosa i va donant preus a la gent intentant treure el màxim!!!si arribeu i està buit tindreu ganga assegurada, si no la tia intentarà clavar 200.000 Rp (no ho val ni de conya!!!!)

Padangbai
Marco Inn

Habitació doble amb bany privat, ventilador i esmorzar inclòs per 140.000Rp la nit.
Després de voltar una hora amb les motxilles pel poble i amb una calda de nassos ens hi vam quedar, però l'endemà vam buscar una cosa més econòmica i n'hi han!!!els amos són anglesos i està força net.

Padangbai
Dharma Homestay

Habitació doble amb bany privat, ventilador de sostre i esmorzar inclòs per 120.000Rp la nit.
Després del de Yogyakarta dels millors on hem estat. Relació qualitat-preu boníssima!!!Ho porta una família molt maca!

Gili Trawangan
Bukit Bungalows

Habitació doble amb bany privat, ventilador i esmorzar inclòs per 130.000Rp la nit.
L'amo, el Geko, és un crack!!!!el tio té 4 allotjaments més a Gili Trawangan i tots situats en zones estratègiques en funció de la butxaca de cadascú.
Aquest és el més econòmic que té i tot i que està apartat de la platja és el més econòmic que es pot trobar a l'illa.

Kuta
Hotel New Arena

Habitació doble amb bany privat i aire condicionat per 200.000Rp la nit.
Com el poble, una merda a evitar si podeu!!!nosaltres vam fer-hi nit perquè teníem un vol l'endemà al matí.