FA QUE VIATGEM...

28 de jul. 2010

Últims dies per la costa est!!!

De Noosa vam baixar cap a la Gold Coast per gaudir dels últims dies per la costa est d’Austràlia i estar a prop de Brisbane abans de tornar la fragone...

Vam celebrar l’aniversari de l’Albert a Byron Bay, localitat surfera al sud de Brisbane que té un far a dalt d’un turó amb unes vistes xulísimes de la costa. Hi vam passar un dia i a la nit ens vam donar un súper luxe de sopar al càmping amb un filet de vedella, ampolleta de vi i “pastís” d’aniversari inclòs!!!bé, no va ser un pastís però ens vam partir un muffin de xocolata boníssim i l’Albert va poder bufar la seva espelma!!ho sentim, vam pensar en les fotos després de cruspir-nos-ho tot ; )

De Byron Bay ens vam anar apropant a Brisbane per l’interior i vam topar-nos amb un parc nacional que tenia un recorregut per veure un pont natural (creat a partir de l’erosió de l’aigua), una preciositat com podeu veure!!!

I del parc nacional a Surfers Paradise per gaudir del regal d’aniversari de l’Albert, avistament de bal•lenes Humboldt!!!!un espectacle sense paraules…en vam veure unes quatre però com que no paraven quietes les fotos no reflecteixen ni de bon tros el que vam veure i això que en algun moment van estar molt a prop del vaixell.

Y como todo lo bueno se acaba, els nostres dies per la costa est també!!!hem passat un parell de dies a la capital de Queensland i ens hem trobat amb una ciutat petita però molt acollidora i força animada.

Hem aprofitat l’estada a Brisbane per tornar a fer tall de cabells, i en aquest cas, la Sandra s’ha desmelenado i mai millor dit!!!ara estarem ben fresquets per les calors que ens esperen a Àsia!!!Això sí, abans hem decidit retocar una mica la ruta origin...demà marxem cap a Fiji on hi estarem un parell de setmanes i tindrem el blog abandonadíssim perquè tema internet pinta xunguillo però no us preocupeu que a mitjans d’agost tornarem a donar guerra i podreu veure les nostres aventures fijianes!!!

De Fiji tornarem a Austràlia però aquest cop a la freda , per l’època de l’any no pás per la gent, Melbourne i la Great Ocean Road!!

Estem de Vacances ha dit...

Bon viatge per les Fidji parella!

Unknown ha dit...

Ha disfrutar per les Fidji i a relaxar-vos que de ben segur us ho mereixeu.... . Llástima no haver pogut coincidir a Rio. M'alegro que l'estapa del primer continent hagi sigut un èxit. Beijos i ánims!!! que el temps passa molt rápit!!!!
Per cert: PARÁBENS ALBERT!!!