FA QUE VIATGEM...

12 de gen. 2011

Els reis mags arriben al Nepal!!!!

Després dels dies de relax a Pokhara agafem de nou l'autobús i tornem a Kathmandú per passar-hi un parell de dies abans de marxar del Nepal.

Com a traca final del viatge per aquest petit però increïble país, gaudim del nostre regal de reis que ens arriba des de casa i no del Pròxim Orient (moltíssimes gràcies tieta Isa!!!!)...sobrevol de l'Himàlaia amb vistes privilegiades de l'Everest!!!!!

Ens llevem a les 5:30h del matí i anem cap a l'aeroport on, a les 7.30h, tenim prevista la sortida del vol. El mal temps i la boira fa que els vols es retardin gairebé 4 hores i no és fins a les 11h que pugem a l'avió.

L'espera val la pena, el cel està claríssim i les vistes són espectaculars!! Ens anem apropant a la serralada...

...i finalment EL VEIEM!!!

i ens hi apropem molt!!!!Tenim davant nostre la muntanya més alta del món, ni més ni menys que 8.848m!!!!

Sens dubte, una experiència única!!!hem sobrevolat el sostre del món.

I de tornada a Kathmandú quedem amb en Sergi i la Montse, una parella vilafranquina amb qui hem anat compartint sopars, cafès i moltes moltes xerrades durant la nostra estada al Nepal.

Nois, un cop més, un plaer conèixer-vos!!!!ens veiem a la tornada per continuar gaudint de bons moments plegats!!!

Aquest post l'escrivim des de Hong Kong on hi hem passat 2 dies abans de volar cap a Jordània, una de les últimes parades d'aquest parell de rodamóns que mica en mica van tornant al Born.