FA QUE VIATGEM...

14 d’abr. 2010

Línies de Nazca

Nazca és famosa per les estranyes línies que estan escampades pels afores de la ciutat. Es tracta d'un tou de figures de les que només es poden veure 13 des de l'aire. Les figures representen diferents animals i formes i medeixen aproximadament uns 150 metres de llarg.

L'origen de les línies és un dels principals misteris arqueològics del món que ha portat a molts experts a la zona per intentar treure'n l'entrellat, la més famosa és Maria Reiche, una matemàtica alemanya que va dedicar tota la seva vida a inverstigar-les sense massa èxit. Hi ha un museu dedicat a ella i fins i tot l'aeròdrom d'on surten les avionetes per veure les línies porta el seu nom.

El vol dura aproximadament uns 30-35 minuts i et permet veure les figures principals, nosaltres vam compartir el vol amb un parell de coreanes, el pilot i el copilot. Per sort cap de nosaltres es va marejar molt i és que l'avioneta, al ser ultralleugera, es mou que dóna gust i ja a l'hostal ens van recomanar que no mengéssim res!!això sí, a la tornada cap a l'aeròdrom, l'estómac estava una mica regirat i amb ganes de tocar terra!

Avioneta

El árbol

El colibrí

La araña

Nosaltres sans i estalvis després del vol

De Nazca agafem un autobús nocturn cap a Arequipa on ens espera el canyó del Colca, el més profund del món!!!!

Gemma ha dit...

Quins records... Nazca! Quan hi vam anar nosaltres (érem 3), vam tenir l'avió tot per a nosaltres i sense copi, i vaig ser jo el copi (seia a davant, amb el pilot...), i feia una mica de respecte, la veritat! Però ens va encantar l'experiència!

Albert i Sandra ha dit...

per sort ara hi ha copilot!!de totes maneres continua fent una mica de respecte quan veus l'avió de butxaca on has de pujar i enlairar-te durant mitja horeta!